productshasem.blogg.se

Os x yosemite vmware windows 8
Os x yosemite vmware windows 8






  1. OS X YOSEMITE VMWARE WINDOWS 8 MAC OS X
  2. OS X YOSEMITE VMWARE WINDOWS 8 WINDOWS 7

Kwụpụ 2: Download Unlocker Utility version 2.0.2 site na njikọ ndị dị n'elu. Tupu ịkpọghe ma ọ bụ kwachie, ọ dị otu a ka egosiri na onyonyo a: Kwụpụ 1: Na mbu, gbaa mbọ hu na etinye VMware na sistemụ gị. Ihe nbudata nbudata ọzọ (Enweghị aha achọrọ) Tupu akpọchi ma ọ bụ ịmachi ọrụ VMware site na iji ọrụ unlocker, ịkwesịrị ibudata ma wụnye ụdị kacha ọhụrụ nke Unlocker 2.0.2 site na webụsaịtị gọọmentị enyere n'okpuru:īudata Unlocker 2.0.2 (Na-achọ Ndebanye aha Free) Otu esi emechi (ma ọ bụ) kpọghee VMware workstation 11 iji Unlocker 2.0.2 na Windows 10, 8.1 & 7

OS X YOSEMITE VMWARE WINDOWS 8 WINDOWS 7

Nke a bụ njikọ njikọta maka nbido ọrụ nke zuru oke maka VMware Workstation 11, 10 na ụdị nsụgharị ndị ọzọ na-arụ ọrụ na Windows 10, 8.1, 8 (64 bit) na Windows 7 (32 bit) kọmputa anụ ahụ.

OS X YOSEMITE VMWARE WINDOWS 8 MAC OS X

Unlocker ịba uru bụ ike nke dochie ole na ole VMware omume faịlụ nke-enye gị ohere iji wụnye VMware na-agba ọsọ ọhụrụ 11, 10.10, 10.19 na mbụ na nsụgharị nke Mac OS X ọbịa mebere igwe. Ọ bụrụ na ị nwetụbeghị mgbe ị nwara Mac OS X Sistemụ arụmọrụ site na iji VMware, mgbe ahụ ịkwesịrị ịma na anyị na-eji mpempe akwụkwọ a na-akpọ VMware Workstation Unlocker nke na-enyere aka ịmeghe nhọrọ iji mepụta igwe arụmọrụ na Mac OS X. VMware Workstation bụ hypervisor nke na-enyere ndị ọrụ aka ịtọlite ​​otu ma ọ bụ karịa igwe arụmọrụ (VMs) na otu igwe, ma jiri ha n'otu oge yana igwe n'ezie. Maka ịme ihe ndị a niile na VMware Workstation gị, ọ bụ iwu na ị ga-enwe "VMware unlocker" nke bụ uru dị mkpa iji gbaa ndị ọbịa Mac OS X ọsọ. Ọ bụrụ na ị bụ onye ọrụ Hackintosh na ngwanrọ ngosipụta desktọọpụ, mgbe ahụ VMware Workstation bụ ihe dị mkpa iji mee USB installer, weghachite onyonyo na ọtụtụ ndị ọzọ.








Os x yosemite vmware windows 8